I5: AQUARIUM DE BARCELONA

El passat 4 de desembre, els nens i nenes de les classes dels Peixos i dels Trens d’I5 van gaudir d’una sortida molt especial a l’Aquàrium de Barcelona. La jornada va començar amb una visita guiada pels diferents espais de l’equipament, on els infants van poder observar de prop els animals marins i descobrir curiositats sobre la seva vida i els seus hàbitats. Va ser una experiència molt enriquidora que va despertar la curiositat i l’admiració de tots.
A continuació, l’alumnat va assistir a l’obra de teatre “Viatge al país de Marmarà”, un espectacle ple de llum, música i color. La protagonista, la Marial, emprèn un viatge per tots els mars del món per trobar en Marmarà, el seu peix imaginari, que s’ha perdut. Els infants van seguir l’aventura amb entusiasme i van gaudir de l’escenografia i dels personatges.
Després de la representació, els nens i nenes van tenir temps per dinar i jugar als espais infantils de l’Aquàrium, on van poder continuar compartint estones d’exploració i convivència. Va ser una sortida plena d’emocions, aprenentatges i bons records!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>