ELS CONILLS I ELS SUPERHEROIS ANEM A CAN SALA

Conills i Superherois  vam fer el passat dimecres 8 de maig una sortida de tot el dia a la Granja de Can Sala. Ens va acompanyar el temps, vam tenir un dia assolellat que ens va permetre gaudir de totes les propostes de la granja.

Sols arribar el primer que vam fer va ser agafar forces amb un bon esmorzar, ens tocava caminar per la zona de la granja si volíem veure’n tots els animals. Mentre esperàvem que tots acabessin l’àpat vam poder gaudir d’una estona de jocs en un petit parc al costat de les gallines. Vam veure gallines de tots colors, galls i pollets que corrien a amagar-se cada cop que ens veien venir, per què devia ser?

Un cop ben esmorzats vam anar a visitar la granja. Vam poder veure, tocar i alimentar un munt d’animals. Ens va fer molta il·lusió veure els conills, els vam poder acariciar i vam veure també uns llorigons que havien nascut feia poc, amb molt de compte, també els vam poder acariciar. Després visita a les ovelles, feien una mica de respecte, perquè se’ns acostaven desvergonyides a demanar-nos menjar i algunes ens llepaven les samarretes. Vam veure una somera que es deia Vainilla i, en Winter, un cavall blanc que de seguida es va acostar perquè li féssim pessigolles.

Uns dels animals més divertits que vam trobar van ser els emús, com corrien! No paraven d’anar d’una banda a l’altra. Són uns ocells molt grans que s’assemblen als estruços i, si et veuen córrer, corren ells també.

Vam veure ànecs, tortugues, oques i cabretes. També vam veure la truja, que ens va obsequiar amb una gran… Bé, pensàvem que havia sortit a veure’ns i resulta que “sortia al lavabo”.

Ara, l’activitat estrella va ser munyir una vaca. L’equip de monitors ens va explicar que ja no deixen munyir vaques de veritat per una normativa d’higiene, però a Can Sala tenen una reproducció d’una vaca amb un mecanisme per poder practicar com autèntics grangers. Ho vam fer genial!

Després de fer de grangers necessitàvem reposar forces, un bon dinar a l’ombra, una mica de joc lliure i ball i, llestos per agafar l’autocar i tornar cap a casa. Cansats, però molt contents amb l’experiència.

Compartim amb vosaltres les fotografies de la sortida, perquè pugueu comprovar que ens ho vam passar d’allò més bé.

 

 

 

                                                                            

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>