CONTA CONTES A INFANTIL

Els alumnes d’infantil van viure una jornada musical i literària, de mà de la companyia de teatre CIA PATAWA. Per un dia, els noms de les classes d’infantil van cobrar vida i tots van ser protagonistes.

Els sols i les llunes es van endinsar en un relat per descobrir quin gust fa la lluna. També però van esbrinar com d’important és el sol i com tots dos astres són cabdals per a la nostra vida. De fet, sol i lluna s’acaben enamorant…

Els alumnes de P4 van conèixer una tortuga que vol endinsar-se al mar i amb ajuda de molts altres animals marins ho aconsegueix, fins i tot, acaba coneixent un dofí.

I els alumnes més grans, els de P5, coneixen un tucà que es fa mal a un dit i i tothom se’n riu d’ell perquè ha de caminar a peu coix  fins que, descobreix que hi ha altres animals que, com ell: tan sols s’aguanten amb una pota: els flamencs.

Flauta, acordió, picarols, campanes, cocos, panderetes… tota una varietat de recursos que va permetre als més petits de l’escola endinsar-se en el meravellós món dels contes, a través de la música, amb cantarelles i cançons conegudes i d’altres, inventades. Si veieu les seves cares, ho diuen tot. Fins i tot, us deixem un vídeo amb el comiat dels més petits de l’escola. Tan de bo no deixem morir mai el meravellós món dels contes!