Fase interna del Certamen de lectura en veu alta

Avui hem celebrat a la biblioteca de l’escola la fase interna per decidir qui representarà a l’escola a la XVIa edició del Certàmen de Lectura en Veu alta. Des de ja fa quatre anys, l’escola participa en aquesta activitat literària i ens complau comprovar com, malgrat i les dades que adverteixen de la davallada generalitzada de lectors i lectores, al Reixac hi continuem apostant ben fort per endinsar-nos en els llibres. Al igual que la Lia, la protagonista del llibre, que inicia un viatge en tren, nosaltres els convidem a viatjar a través de les lletres.

El jurat ha tingut una tasca realment difícil ja que tots ho han fet molt bé. Finalment, però, serà la Paula Alonso l’alumna responsable de representar a l’escola. Estarà molt ben acompanyada per altres tres companys/es que li faran suport; El Jan Martín, la María Sol i la Noèlia Rico. A més a més, aquest curs, novament, tornem a presentar-nos en doble modalitat ja que el Leo Da Silva ens representarà a la categoria d’alumnes nouvinguts (reservada als infants que porten menys de vint-i-quatre mesos al nostre sistema educatiu).

I no podem acabar sense agrair a la Sílvia Alquézar que ens hagi acompanyat en aquesta difícil tasca. Ella, a més a més de ser mare de l’escola, ha estat sempre un membre destacat a l’AMPA, i una col.laboradora incansable però, sobretot, l’hem convidat per la seva trajectòria professional sent una reconeguda periodista al diari Municipal. MOLTES GRÀCIES!

Felicitats a tots i a totes. Ara, a continuar fent camí de la mà de la Lia i les seves aventures. A veure, fins a on ens porta tot això. BON VIATGE I BONES LECTURES!

1. Carlota 6èA

Moltes felicitats als guanyadors/es i als altres també que tos ho heu fet genial ha sigut molt divertit fer aixó amb vosaltres. Us desitjo tota la sort del món! Us estimo amics?