30 DE GENER: DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA

El passat 30 de gener, coincidint amb l’efemèride de la mort de Mahatma Gandhi, es va celebrar el Dia escolar per la pau i la no-violència .

Els nens i nenes de , al llarg de la setmana, van treballar des d’anglès al voltant d’aquesta celebració: el seu origen, diferents símbols de pau, i la cançó de John Lennon “Imagine”.

Per acabar, van triar el seu símbol i van escriure els seus propis desitjos per un món millor : “I wish…. /  I imagine….”

Mireu quin mural més maco ens han deixat! Si cliqueu la foto,en veureu alguns dels missatges.

I tu, què imagines?