DO YOU LIKE READING?

Al llarg d’aquestes setmanes, els alumnes de 3r a 6è han gaudit d’una animació lectora basada en els llibres que van comprar a començament de curs, i estem llegint aquests dies: “Teamwork” (3è), “Pedro’s project” (4t), “Mystery island” (5è) i “Footprints in the forest” (6è).
Les animacions han  anat a càrrec de la Julia, l’Ashley i la Luca, professores de teatre nadives  que treballen amb l’editorial Richmond. I han estat de gran ajuda per endinsar-nos més tard a les lectures. Les històries són realment motivadores i estem gaudint mentre les llegim a classe.

Hem pogut participar, jugar, pensar, actuar i passar una bona estona tot aprenent anglès!

Per veure les fotos de l’activitat, cliqueu  aquí:

 

 

                                       WE REALLY LOVE READING!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>