Sortida de música a Barcelona amb els alumnes de Cicle Superior

El dimarts dia 19 de febrer els nens i les nenes de 5è i 6è hem fet una sortida de l’àrea de música a Barcelona.

Al matí hem anat al Palau de la Música Catalana (edifici emblemàtic del nostre país per la seva riquesa artística) on hem assistit al concert “Musiques del Món” de la mà d’un quintet vocal masculí que ens ha deixat bocabadats, ja que amb les seves veus a capella són capaços d’imitar el so d’instruments ben curiosos.

A la tarda hem visitat el Museu de la Música, on hem pogut gaudir d’una visita lliure i d’un taller dirigit molt interessant. L’alumnat de 5è hem fet “Toquem el Janggu” on ens han endinsat en el món de la percussió coreana podent experimentar cada un de nosaltres amb un Janggu (instrument tradicional coreà). Els nens i les nenes de 6è hem fet el taller “La música i les noves tecnologies” que ha consistit en una visita temàtica per observar i reflexionar sobre els avenços tecnològics en el món de la música i sobre la manera com han incidit en la creació musical i la seva difusió en sèrie. Des de capses de música, rotlles de pianola, gramòfons i fonògrafs fins al theremin, sintetitzadors i altres invents del s. XXI. Al taller, hem pogut fer les nostres pròpies creacions sonores.

Ha estat molt divertit i interessant!

Si voleu veure les imatges de les diferents activitats cliqueu aquí.