Refugi estudiantil a la biblioteca

Benvolguts/des,

Ens fa molta il·lusió anunciar el nou recurs Refugi Estudiantil per a l’alumnat de 5è i 6è de primària i 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO, una iniciativa de l’Espiga, Pla Educatiu d’Entorn de Guissona i la Biblioteca de Guissona.

El Refugi Estudiantil  és una activitat oberta, gratuïta i sense inscripció que s’iniciarà el dia 4 febrer. L’aula de la Biblioteca  té un aforament de 12 persones.

Es durà a terme els dimarts de 17.30 a 19.00 h, a la Biblioteca de Guissona. Dins aquest horari, hi haurà una persona monitora que donarà suport i acompanyament a l’alumnat que ho requereixi en el desenvolupament de tasques escolars, suport en resolució de dubtes i tècniques d’estudi, entre d’altres.

PEE

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>