Cloenda de l’apadrinament lector

Acabem l’apadrinament lector d’aquest any!

Els infants d’I5, primer i cicle superior acaben l’apadrinament lector que han dut a terme durant tot el curs.

Un cop a la setmana, els alumnes més grans de l’escola anaven a buscar als seus fillols i filloles per gaudir d’una estona de lectura compartida. Amb aquest projecte s’intenta que, tant uns com altres, visquin una experiència d’aprenentatge lector, en el qual els nens i les nenes més grans (padrins/es lectors) llegeixin, contin, animin, facin de model, escoltin… als infants més petits (fillols i filloles) i que aquesta activitat sigui engrescadora i tan motivadora com sigui possible per tal que se’ls hi encomani el plaer de llegir.

A més de dinamitzar el procés de lectura també s’estableixen lligams afectius entre padrins i fillols, no només al voltant de la lectura, sinó també envers altres situacions de la vida escolar.

 

I recordeu, per viatjar aquest estiu, no hi ha res millor que un bon llibre!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>