Sortida de 4t a Cervera

L’alumnat de 4t estem treballant el projecte de la Segarra. Per aquest motiu, dimecres 23 d’octubre hem fet una sortida a Cervera, la capital de la comarca. Allà hem visitat el Consell Comarcal de la Segarra, on hem vist com treballen els polítics, hem conegut les àrees de treball del Consell i fins i tot hem pogut fer votacions per escollir el president infantil.

També hem realitzat una visitada guiada pel centre històric de Cervera, en la qual ens han ensenyat llocs històrics i curiosos de la ciutat .

I hem acabat el dia amb una activitat molt divertida a la Casa Museu Duran i Sampere: hem realitzat un cluedo (joc de tauler en què havíem de resoldre un enigma) i hem visitat la casa museu.

Una bona jornada. Si en voleu veure imatges, cliqueu AQUÍ

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>