Els alumnes de 3r assisteixen a la jornada pedagògica del piano “Maria Canals porta cua a …Cervera!”

El dia 31 de maig va tenir lloc a Cervera una de les activitats relacionades amb el concurs de piano “Maria Canals”, pianista catalana molt reconeguda pel seu talent i trajectòria i creadora de l’esmentat concurs.

Els nens i les nenes de 3r vam participar a dues de les activitats escolars que s’organitzen. Vam assistir al conte musicat per a veu i piano del “Petit Príncep” i a la sessió pedagògica del piano a càrrec del pianista Jordi Vivancos.

La gràcia de la jornada és que els dos pianos que s’utilitzen són al carrer, de manera que al llarg del dia, en les estones que no hi ha activitat, qualsevol ciutadà pot apropar-s’hi i tocar-los encara que no en sàpiga.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt!

Si voleu veure les fotografies cliqueu aquí.