Comencem un nou PROJECTE DE MENJADOR

Ja ha començat el nou curs escolar i amb aquest un nou projecte d’escola pels nostres infants.

Amb aquest nou projecte volem fer créixer els nostres alumnes potenciant la seva autonomia, ajudant-los a desenvolupar les seves habilitats socials i, alhora, començant a familiaritzar-se amb una nova llengua per ells: l’anglès.

 

Us hem preparat un recull de fotos per poder veure un petit tastet del que n’ha estat l’inici.

 

Quan arribem al matí els alumnes de P5 s’encarreguen de comptar quants nens i nenes es quedaran a dinar i, també, d’explicar el menú del dia a la resta de companys.

Abans d’anar a dinar els infants de P5 van a de parar la taula. Aprenem nou vocabulari en anglès i ens fem grans assumint noves responsabilitats.

 

Un cop arribem al menjador ens asseiem al costat dels nostres amics. Ens aprenem a servir el menjar, a posar-nos l’aigua i també a desparar la taula.

 

Si voleu veure més fotos del nou projecte, feu clic al següent enllaç:

https://drive.google.com/drive/folders/1QTjDPLbUnVGwTSQBXTjWXJbXLqp7kMwW?usp=sharing

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>