Sortida de 6è a l’Ampolla

El 21 de novembre els alumnes de 6è vam visitar la planta de tractament d’aigua potable de l’Ampolla.

Vam recórrer part de les seves instal·lacions i ens van explicar de forma molt interessant els dos cicles de l’aigua: el cicle natural i el cicle urbà. També vam veure una gran piscina que l’anomenen dipòsit d’aigua crua que conté l’aigua del riu Ebre i la xemeneia d’equilibri que és una mena de pou o conducte exterior que té una funció molt important. En acabar, vam fer un tast de tres tipus d’aigua potable amb olor i sabor una mica diferents entre elles.

Vam aprendre molt sobre el valor tan important que té l’aigua en les nostres vides i la necessitat de fer un ús responsable d’ella.

Ah! Després de dinar vam jugar molt i, finalment vam tornar a agafar l’autobús per visitar un jardí botànic de bonsais espectacular! Va ser una experiència molt enriquidora!

Clica a la imatge per poder veure les fotos. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>