Movem el cos, creixem en confiança: Psicomotricitat EI5

Molt bones, família

Durant el mes passat i aquest, a l’aula de psicomotricitat hem estat treballant diferents habilitats bàsiques que ajuden els infants a conèixer millor el seu cos i a moure’s amb més seguretat. Ho hem fet a través del joc, l’experimentació i el moviment lliure, perquè és així com aprenen de manera més natural i significativa.

En aquest temps ens hem centrat en l’equilibri tan estàtic com en moviment, la coordinació combinant peus i mirada en activitats que demanen atenció i precisió, el control de la força i el llançament i la lateralitat utilitzant-la en reptes motrius.

Cada sessió ha estat nova oportunitat per posar a prova les seves habilitats, superar petits reptes i, sobretot, gaudir. El moviment sempre és un motor d’aprenentatge!

Gràcies per acompanyar-nos en el camí!

Aquí trobareu les fotos 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>