Jornades familiars Ania!!!

Hem tingut la sort de compartir una estona molt especial amb la família de l’Ania durant les jornades familiars. L’Ania estava molt il·lusionada i emocionada de poder ensenyar-nos moltes coses de la seva vida i de la seva família.

Vam començar mirant fotografies de quan va néixer i ens va explicar una dada molt especial: la primera persona que la va agafar va ser la seva germana gran, l’Elsa, abans fins i tot que els avis i els tiets. També vam poder veure com era l’Ania quan era petita i com ha anat creixent al llarg dels anys.

Ens va ensenyar fotografies dels seus aniversaris d’1, 2, 3 i 4 anys, i vam parlar de totes les coses que li agraden. A l’Ania li encanta ajudar a cuinar panellets, galetes i pizzes… i ens va dir que li queden boníssimes! També li agrada molt disfressar-se i ballar. De fet, ens va explicar que una de les primeres coses que fa quan arriba a casa és posar-se una faldilla i una diadema per començar a ballar.

També vam descobrir quin és el seu menjar preferit: el sushi! I, de postres, li encanta la crema catalana. Una altra de les coses que més li agrada és donar menjar als animals. Ens va presentar els seus animalets: el seu conillet Bluey i el seu gos Timu.

La família també ens va explicar que la primera muda que va portar l’Ania la va triar la seva germana gran, l’Elsa. A més, vam conèixer un dels seus jocs preferits: les cartes de Gabby. Les hem deixat a la classe i un altre dia hi jugarem tots junts.

Per acabar aquesta estona tan especial, aprofitant que som la classe dels Cavallets de Mar, l’Ania ens va portar uns dibuixos i vam passar una estona molt entretinguda decorant-los i pintant-los.

Moltes gràcies, família, per compartir amb nosaltres aquests moments tan especials i deixar-nos conèixer una mica més l’Ania!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>