Aprendre amb el cos: números, joc i moviment a I4

Aquestes setmanes a EI4 hem continuat treballant els nombres de l’1 al 6 a través de propostes vivencials, manipulatives i engrescadores que ens ajuden a entendre la quantitat, l’ordre i la identificació numèrica.

A les sessions de psicomotricitat hem posat el focus en la coordinació oculomanual, mitjançant jocs de llançament i precisió que afavoreixen la concentració, el control del moviment i la regulació de la força.

També hem treballat la coordinació global i la mobilitat del cos a través de circuits i activitats que permeten als infants conèixer millor el seu cos, adaptar-se als reptes i moure’s amb seguretat i confiança.

Continuem construint aprenentatges significatius a partir del joc, el moviment i l’alegria de descobrir tot allò que són capaços de fer.

Us comparteixo aquí algunes sessions.

Us desitgem unes molt bones festes i moments plens de pau, llum i somriures en família. Ens retrobem a la tornada amb noves ganes de créixer i aprendre plegats!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>