Pastorets d’il·lusió, una experiència única!

El dijous 14 de desembre va arribar el dia més esperat pels nens i nenes de l’escola Puiggraciós. Per nosaltres, els alumnes de 6è, ha estat un plaer representar aquesta meravellosa obra, Els Pastorets.

I és que, des de l’inici de curs fins el dia de l’estrena, hem estat treballant cada detall perquè el resultat final sigui el millor possible. Gràcies a la col·laboració dels professors hem pogut tirar endavant aquest difícil però motivador projecte. El guió, el vestuari, els decorats, el maquillatge, la música… Aquesta experiència, a part de teatre, ens ha ensenyat molts altres valors: la companyonia, el respecte i la confiança, entre altres.

A més aquest any els hi vam donar un toc solidari, els que volien venir a veure l’obra, contribuïen en el donatiu d’un euro per recollir diners per la investigació del càncer infantil i això creiem que ha estat una bona iniciativa.

La part més increïble d’aquesta experiència va ser quan vam estar damunt de l’escenari, on els nervis deixen d’existir i el temps sembla que s’aturi per un instant. Després d’aquesta gran experiència tots vam sortir molt cansats però amb ganes de més teatre.

Agraïm a totes aquelles persones i entitats que han fet possible realitzar aquesta obra en un lloc tan especial com el teatre de La Garriga, per cert, un lloc màgic per a nosaltres.

Els Pastorets ens han unit molt a tots, i això no ho oblidarem mai!

Alumnes de 6è de l’escola Puiggraciós

Cliqueu l’enllaç per veure l’àlbum de fotos https://photos.app.goo.gl/hRXdit5mFKhXoFRv2