ACORDS DE LES NORMES DE PATI

Ja tenim les normes del pati pactades amb tots i totes les representants d’aula. En l’última reunió, cada representant d’aula va exposar el seu punt de vista. Després d’escoltar totes les opinions, i mitjançant votacions, es va decidir quin era el reglament que havíem de… Llegeix més»

Atenció a la diversitat – L’hora del café

Aquest divendres hem realitzat la segona “hora del cafè”  d’aquest curs destinada a  les famílies amb fills i filles no neurotípics.
Ens ha visitat la Mónica Perejil, una pedagoga que viu l’autisme amb passió.
Les famílies han pogut expressar les seves inquietuds i escoltar atentament les respostes… Llegeix més»

4t – Art Exhibition

L’alumnat de 4t ha preparat una exhibició de les obres d’art fetes al llarg de tot al curs a English Project. Aquestes obres estan relacionades amb la cantània “L’art per dins” i formen part d’un projecte anual.

P5 i 2n – Fem Dansa

El passat divendres 20 de maig de 2022 al matí es va celebrar la Ballada final del Fem Dansa al Camp de Futbol Municipal de l’Ametlla del Vallès
Fem Dansa és un projecte impulsat des del Centre de Recursos Pedagògics Vallès Oriental IV, amb seu a Bigues i Riells, en… Llegeix més»

L’hora del cafè. TEArtístes

Aquest mes hem realitzat la tercera sessió de  “L’hora del cafè”.
La sessió, l’hem dinamitzat els professionals del centre i hem volgut estrènyer els llaços de la confiança entre família i escola.
La tarda ha estat molt positiva i plena de sentiments i emocions.
També s’han proposat temes… Llegeix més»