VOLS FER UNA JORNADA DE PORTES OBERTES SENSE SORTIR DE CASA?
FES-HO DES DEL DOCUMENT QUE TROBARÀS A CONTINUACIÓ…
Us proposem una activitat molt fàcil de fer i súper bonica!, sols necessitem un bol i plastilina (si no teniu plastilina a casa en podeu crear, ho sabíeu? https://www.youtube.com/watch?v=rro_n9j8Z6k )
Posem el bol de cap per avall i l’anem cobrint de plastilina; podem crear cares rialleres, enfadades, guarnides amb diferents complements… Deixeu volar la vostra imaginació!!!
A continuació us deixem algunes cares de mostra, queden divertides, oi?
Des de l’escola ens volem afegir a aquest repte-proposta del CRP del Segrià per promoure la lectura durant el confinament. Va adreçat a l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior de Primària i de 1r i 2n d’ESO (entre 8 i 14 anys).
Es tracta de combinar la passió per la lectura i el repte de ser youtubers per uns instants. Consisteix en fer una vídeoresenya divertida del millor llibre que heu llegit durant el confinament. Teniu de temps fins a finals de maig per enviar les vostres produccions a c5990102@xtec.cat. Tots els vídeos rebuts es penjaran en el següent web del projecte.
Aquest curs el dia de Sant Jordi ha estat diferent de la resta dels anys ja que l’hem hagut de passar a casa sense poder gaudir dels nostres Jocs Florals. Així que hem decidit que els alumnes del cicle superior de l’escola puguin recollir en aquest llibre tots els poemes que han escrit en aquest any tan especial. I ara ens agradaria compartir-los amb tota l’escola. Els voleu llegir? Cliqueu damunt de la imatge.
Us presentem un viatge màgic per l’espai i el temps a través dels animals amagats al Museu de Lleida. Un viatge meravellós que ens permetrà descobrir altres cultures i altres èpoques a partir de la representació dels seus animals.
Descobrirem els rols que han tingut els animals… Llegeix més»
Us proposem esbrinar uns quants jeroglífics!
Què és un jeroflífic? És un passatemps gràfic que consisteix a esbrinar una paraula o frase a partir d’una sèrie de imatges o signes. Els signes poden consistir en lletres, nombres, notes musicals, etc. i per a la construcció de la frase és rellevant tant el seu significat com la posició relativa entre ells. Generalment, la resolució constitueix la resposta a un enunciat donat.
Vinga som-hi!
A continuació, trobareu un conte molt especial!! “Estrelles de tetabrik” dedicat a tots aquells nens i nenes i famílies que passen un confinament invisible, molt diferent al que surt a la televisió.
https://www.youtube.com/watch?v=m06JRQi_Uds
Us proposem una activitat tant divertida com és fer ombres xineses en la que família i infants podeu gaudir plegats! Podeu utilitzar una tela blanca i un focus de llum com ara una llanterna. En primer lloc, comenceu jugant amb el propi cos i endevineu quin membre de la família és. També, podeu utilitzar titelles o bé les mans.
Benvolgudes famílies de l’escola,
Demà diumenge els vostres fills i filles podran començar a sortir al carrer amb vosaltres. Podran passejar, saltar, córrer, anar en bici o patinet. De ben segur que ho estan esperant, amb ganes i il.lusió. Serà un dia especial per a tota la família. Quina emoció després de tants dies confinats!
Perquè els nens i les nenes tinguin un bon passeig, els fem arribar un conte on un ós llaminer els explica quan i com sortir al carrer. Esperem que els agradi!
Que tingueu un bon diumenge. Fins aviat !
Atentament,
Equip educatiu escola Pràctiques II
De ben segur si el drac hagués triat algun d’aquests espais naturals, a Sant Jordi li hauria costat una mica més trobar-lo.
Si entreu a la web, podreu esbrinar per què. Aquests 20 espais naturals són una bona opció per, quan acabi aquest confinament, fer una… Llegeix més»