El temps i el clima

Aprofitant que estem estudiant el temps i el clima, en aquesta pàgina web, força completa, podreu veure a part del temps actual a Lleida molts més aspectes:mapes de vents, desplaçaments de vaixells, avions, reculls de pluviometria, sortida i posta de sol, calendari lunar… Segur que us hi entretindreu força estona!

Fixeu-vos amb la pluja que ha caigut enguany:  dels 426 l. que ha plugut al llarg de l’any, 325 van caure entre el març, l’abril i el maig:

Pluviometria (Al nº 1 cliqueu 2017, al nº 3 cliqueu a rain  i al nº4  cal clicar a go)

Mapa de vents (Quin és el vent que més bufa a Lleida?)

El Camerlenc a l’escola

El Camarlenc, fidel servent dels Reis d’Orient, ha tingut avui un petit forat en la seva atapeïda agenda per passar a recollir les cartes del nens d’Educació Infantil i del Cicle Mitjà que, com ja saben escriure, li han fet entrega de totes les seves peticions.

Confiem  que cap alumne quedi defraudat i rebin tot allò que han demanat. Si algú no ho rep caldrà que faci la reclamació oportuna i amb lletra ben clara a l’oficina que té instal·lada a  l’Ajuntament de Lleida.

Decoracions de Nadal

Ara que arribem a Nadal podem decorar les finestres amb volves de neu. Aquest enllaç us explica com fer-les.

Utilitzeu paper reciclat, paper de revistes o paper d’embolicar regals. A veure si deixem les classes ben guarnides!

captura-de-pantalla-2010-12-17-a-las-092130

Aquest esquema us ajudarà a entendre-ho millor:

captura-de-pantalla-2016-12-14-a-les-21-13-25

Si voleu fer una estrella molt senzilla de cinc puntes, podeu seguir aquestes instruccions en anglès:

2017, any Roald Dahl

Les Biblioteques de les escoles del Segrià celebrem l’Any Roald Dahl i al llarg d’aquest curs  hem engegat un projecte de treball lligat amb la lectura de l’autor.

A la Biblioteca de l’escola tenim una veintena de llibres exposats que,en breu, en  podreu disposar i gaudir amb les seves aventures

Cartell Cucalòcum d’enguany

La Natàlia Galindo, alumna de 5è A del nostre Centre, ha guanyat el 1r premi del concurs de dibuix del Cucalòcum.

El seu dibuix serà l’encarregat de publicitar  el parc de Nadal d’aquest any.

Enhorabona pel teu cartell!