RODAJOC

El passat divendres 15 de març de 2019 els alumnes de tercer i quart juntament amb els alumnes de Vilajuïga, Garriguella, Port de la Selva, Llançà i Colera vam participaran en la sisena edició del Rodajoc – Llançà.

Amb aquesta trobada es pretén:

• Donar a conèixer a la mainada un ventall de jocs per recuperar el patrimoni cultural que representen els jocs del món i antics jocs medievals.
  • Crear actituds de respecte entre les diferents cultures en contacte, sense que això representi cap tipus de discriminació en les escoles del nostre país.
  • Proporcionar diferents alternatives que impulsen la variabilitat dels jocs de pati i carrer.
  • Potenciar la relació entre els alumnes de diferents centres, tenint com a fil conductor principal l’activitat física.

MÉS FOTOS AQUÍ