RODAESPORT A LLANÇÀ

L’alumnat de CS  dels centres que formen part de la Xarxa d’Escoles del Parc Natural de Cap de Creus, ens hem reunit per a celebrar la primera edició presencial del Rodaesport. Tots els jocs han estat dirigits per l’alumnat del Mòdul d’Activitats Físiques i de lleure de l’NS Illa de Rodes de Roses.

Amb aquesta trobada es pretén:

1. Fomentar la pràctica esportiva variada entre els nens i nenes de cicle superior de la zona escolar, afavorint les relacions personals.
  2. Educar en valors de desenvolupament personal i social com el respecte, la tolerància, la perseverança, el treball en equip…a través de l’esport.
  3. Reconèixer la pràctica d’activitat física i esport com un hàbit de salut bàsic pel creixement i el desenvolupament personal.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu en el següent enllaç: