PRIMER DIA D’ESQUÍ: UNA EXPERIÈNCIA INOBLIDABLE!

Avui, els alumnes de Cicle Superior han viscut un dia emocionant a Port del Comte, en el nostre primer dia d’esquí! Des de bon matí, tots els nens i nenes han estat plens d’energia i ganes d’aprendre i gaudir de la neu.

El dia ha començat amb les classes d’esquí, on els nostres alumnes han après les tècniques bàsiques i han pogut millorar les seves habilitats sobre la neu. Els professors d’esquí han estat amb ells tot el temps, guiant-los i donant-los consells perquè se sentissin segurs i gaudissin de l’experiència.

A la tarda, l’activitat s’ha diversificat amb una divertidíssima sessió de trineus. Els alumnes han pogut lliscar per la neu, riure i gaudir de la velocitat, tot en un ambient segur i controlat. Les carotes de felicitat i els crits de diversió han estat presents durant tot el recorregut!

Per tancar el dia, hem organitzat una sèrie de jocs de nit, que han afegit una dosi extra de màgia a l’experiència. Entre jocs en grup i activitats lúdiques, els alumnes han compartit rialles i moments inoblidables.

 

 

 

 

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>