Ha plogut a l’escola i ho hem aprofitat!
En els dies de pluja els INFANTS D’EDUCACIÓ INFANTIL no ens ho pensem dos cops per calçar-nos les botes, posar-nos les capelines i impermeables i sortir a jugar amb l’aigua.
Hem convertit els bassals un espai de joc tot fent pastetes, transvasaments d’aigua, creant la llar dels dinosaures, entre altres idees que han anat sorgint!
Aprofitar els dies de pluja com a una OPORTUNITAT que ens aporta la natura permet obrir un ventall de noves sensacions i descobertes. A més, es fomenten aprenentatges i vivències significatives, ja que és una situació propera que els provoca un interès especial.
Ha estat una estona de joc lliure, amb observació i sense cap consigna en què l’alumnat de CICLE INICIAL també s’hi ha sumat.


