L’anglès al Cicle Superior

A 5è i a 6è treballem amb els ordinadors portàtils un cop per setmana a partir de l’entorn virtual d’aprenentatge Google Classroom. Cada alumne té assignades unes tasques personalitzades i les porta a terme al llarg d’una o dues sessions. Les activitats que es realitzen amb el portàtil posen en pràctica la comunicació oral (escoltar i parlar) i l’escrita (llegir i escriure), a més de representar un mitjà molt valuós per l’aprenentatge i consolidació de nou vocabulari.

El fet que cada alumne tingui activitats adaptades al seu moment d’aprenentatge i al seu grau d’autonomia és un element motivador que fa que puguin comprovar per ells mateixos com millora la seva competència en aquesta llengua al llarg del temps.

La resta de sessions d’anglès de la setmana es dediquen a tasques en grup, en parella o individuals, a través de dossiers de treball i altres recursos, tant en gran grup (tota la classe) com en mig, agrupament durant el qual la meitat de la classe està treballant amb el/la tutor/a mentre l’altra mitja treballa a l’aula d’anglès durant 45 minuts, transcorreguts els quals s’intercanvien els grups. Així podem oferir l’alumnat una atenció altament personalitzada i potenciem les activitats d’expressió oral i escrita.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *