El Datchball a l’escola

Benvolgudes famílies,

Amb la finalitat d’incorporar noves propostes esportives i variants de jocs al pati, aquests dies dins l’àrea d’Educació Física, l’alumnat de cicle mitjà ha après a jugar al “Datchball“, un esport sorgit de terres aragoneses que esdevé una adaptació del tradicional “mata” però amb algunes normes i premisses diferents, que el fa molt més integrador i divertit alhora que també dinàmic.
L’alumnat de cicle mitjà ha sigut el responsable d’ensenyar a la resta de l’escola aquest esport alternatiu, per tal de fer un petit torneig a l’estona d’esbarjo i tenir més alternatives de joc.

Invitació a aprendre a jugar al Datchball creat pels infants de 3r i 4t
Invitació per aprendre a jugar al Datchball, creada pels infants de 3r  4t.

En el següent enllaç trobareu les fotografies i vídeos dels infants fent la presentació i ensenyant l’esport a la resta de l’escola.

Datchball al pati de l’escola

Per si voleu saber més del Datchball, podeu consultar les normes d’aquest esport alternatiu clicant a:

Normes del Datchball

A jugar!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *