Jornada d’atletisme de 5è

El passat dijous 23 de març tots els i les alumnes de 5è de les escoles de Molins de Rei vam gaudir d’una jornada d’atletisme a l’Estadi Municipal Pilar Pons de Cornellà de Llobregat. Vam fer grups barrejant-nos entre escoles i vam posar en pràctica el que prèviament havíem treballat a les sessions d’E.F. Vam realitzar les diferents proves d’atletisme: salt de llargada, salt d’alçada, llançament de vòrtex, 50 m tanques, 300 m llisos i finalment, per escoles, vam fer la cursa de relleus. Vam acabar exhausts i satisfets de la nostra gran feina. Una jornada esplèndida!

Aquí us deixem una mostra d’algunes fotos de la jornada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *