20è Aniversari jornada de danses

El passat dijous dia 1 de juny va tenir lloc la trobada de danses de les escoles de Molins de Rei. Va ser una ocasió molt especial perquè des del 2019 que no s’havia pogut celebrar. A més, va coincidir amb el 20è Aniversari i l’Ajuntament ens va regalar un mocador per l’ocasió.

La trobada de danses l’organitza el grup de mestres de música de les escoles de Molins de Rei. En aquesta trobada cada escola prepara una dansa popular catalana o tradicional d’arreu i, al final, com a cloenda es balla conjuntament una sardana curta anomenada “La Marieta Cistellera”.

Aquest any els infants de tercer han ballat la dansa “El Patatuf”, una dansa de la nostra comarca, el Baix Llobregat.

Vam passar un matí molt bonic!

dansa

Si voleu veure imatges d’aquesta jornada cliqueu a l’enllaç:https://drive.google.com/drive/folders/1Zr0I-z-CPPTw9Ab4qbFrnF2liFCLpJxC?usp=share_link

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *