Marxem de colònies

Aquest trimestre hem acomiadat l’hivern, i fa pocs dies hem donat la benvinguda a la primavera, amb ella ens arriba una activitat que tenim moltes ganes de fer, les nostres primeres colònies! Estem molt emocionats i emocionades!
Fa dies que anem preparant tot el què necessitem… Llegeix més»

Aprenem més sobre els ocells

Aquest any  els alumnes de 3r  participen en el projecte APS sobre els ocells. Aprofitant això, estan aprenent a resumir i fer esquemes a través de la informació que tenen sobre alguns dels ocells que habiten a Catalunya: la mallerenga, la cadernera, el pardal comú… Llegeix més»

Sortida a Sant Llorenç del Munt i l’Obac

El passat dia 6 de març, l’alumnat de 6è vam anar a fer una ruta pel parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Ens van explicar el patrimoni cultutal d’allà, vam fer una activitat de cerca de les plantes autòctones i vam aprendre… Llegeix més»

ELS BIÒLEGS DE 1r

Els alumnes de 1r ens hem disfressat de biòlegs i investiguem els éssers vius, en especials els animals salvatges i estudiem la manera que es relacionen entre sí i amb el medi ambient. mb el medi ambient.