Ja sabem com es fa l’oli!

La classe dels astronautes hem estat mirant les oliveres de l’escola, també hem tingut una visita d’un expert que ens ha explicat moltes coses i ens ha portat un oli boníssim. Per sucar-hi pa, mmmm!
Finalment hem anat a Can Julià, Sant Esteve de Sesrovires,  per… Llegeix més»

Engeguem projecte!

La classe dels coets engeguem el projecte amb les preguntes d’investigació i comencem a compartir la informació trobada amb els companys i companyes de classe.
Aquí teniu algunes fotografies del procés.

la castanyada 2024

Famílies del Pont de la Cadena !
Ens fa molta il·lusió  compartir aquests moments  amb  els  que nostres alumnes de sisè van posar fil a l’agulla  i van fer gaudir  a tota l’escola  d’una ja, inoblidable, Castanyada 2024. Aquí teniu una petita mostra de les activitats… Llegeix més»

Les olives de la nostra escola

Els botànics i botàniques de tercer han après molt de les oliveres de l’escola. Primer van recollir , netejar i salar les olives durant un mes. Després les han condimentat amb les herbes aromàtiques que tenen al pati. Ara toca esperar per tastar el resultat.
 
Llegeix més»

PRIMERS DIES A 2n

Hola famílies,
Aquí teniu un recull de fotos dels primers dies a 2n.
Hem començat el curs amb molta energia i ganes d’aprendre. Ja ens hem fet nostra l’aula i és un espai on estem molt a gust.
 

Anem avançant!

Ja portem unes setmanes de curs, tenim el ritme del dia ben après, al matí  els microespais que tant ens agraden.
Anem fent seguiment de la plantada de calçots a l’hort. Que ràpid creixen!
També hem començat els Espais d’Aprenentatge, que ens faciliten conèixer l’estació de la… Llegeix més»