Cantata ” La Clika”2023

La cantata de la Clika és un projecte impulsat per Les Cases de la Música que pretén generar afició per la música, treballar valors universals com la solidaritat, la comunitat o la diversitat i alhora estimular el ritme i la coordinació dels infants a través… Llegeix més»

Excursió a Empuriabrava amb 1r d’ESO

El passat dilluns 15 de maig l’alumnat de 1r d’ESO va visitar el Museu Arqueològic  d’Empúries i el seu jaciment. Aquesta activitat s’ha realitzat dins l’àmbit de l’assignatura de Ciències Socials, en la qual estem treballant l’Antiga Grècia i Roma i la seva aportació cultural… Llegeix més»

Excursió a Montserrat a 3r d’ESO

📌A tercer d’ESO hem fet una sortida al Parc Natural de Montserrat, dins de l’optativa d’activitats físiques a l’exterior, practicant senderisme i fent una ruta de 3 hores, de 7km. i amb un desnivell de 300 mt. hem de felicitar a l’alumnat.

Colònies a Juneda 2023

L’alumnat de segon d’ESO està de colònies a “Les Obagues” Juneda, treballant l’agricultura i la

ramaderia, i fins i tot s’ha atrevit a fer pa i recol·lectar mel. Han tingut una bona estada, plena

d’aprenentatges.

La importància del llenguatge oral

Un dels eixos vertebradors de l’escola és el llenguatge oral. Hi és present en molts moments del dia a dia, i així esdevé esencial en la dinàmica de grup.
El llenguatge oral és determinant en el desenvolupament mental i en el procés de socialització dels infants.… Llegeix més»

Fem cinema!

A l’Institut Escola Pere Lliscart les noves tecnologies i la innovació educativa estan present a les aules. Un exemple d’això és el projecte tàndem que fem amb Torre Barrina, un centre de creació multimèdia amb el qual col·laborem.
El projecte es porta a terme amb l’alumnat… Llegeix més»

Sortida al Museu Dalí de Figueres

Divendres passat, dia 10 de febrer els alumnes de 5è i 6è de primària vam anar d’excursió al museu Dalí de Figueres.
Vam agafar l’autocar i després de dues hores vam arribar al museu. Un cop dins, ens vam repartir les monitores que ens feien… Llegeix més»

Que divertit és aprendre amb ordinadors!

A la classe de 2n aprofitem la docència compartida per treballar la competència digital amb els nostres ordinadors portàtils. Ens encanten i motiven molt aquestes sessions!
Aprenem a accedir a Google Chrome i trobar activitats per treballar la lectoescriptura en català: vocabulari, escolta, formar frases, llegir… Llegeix més»

Speaking sessions

In 5th speaking sessions we are doing different learning stations. While playing we practise the four English communicative skills.