Visiteu la nostra revista escolar!

Al nostre institut-escola tenim una revista digital : el Pere Lliscart report!
Podeu fer clic aquí.
Per visitar-la i veure la feina que fan els nostres reporters escolars!
Els encarregats de fer la revista són els alumnes de 1r. d’ESO de l’institut-escola, en el marc dela matèria… Llegeix més»

Junior Report visita l’escola!

Els alumnes de 1r d’ESO han rebut la visita de Mireia Giménez, editora de Junior Report.
Junior Report és un diari per a joves lectors que explica l’actualitat global amb un llenguatge planer i directe, i promou el projecte Revista Escolar Digital en el qual participen… Llegeix més»

Jornada hawaiana

Seguim navegant pel món amb el projecte “Assaborint els mars”, i aquest mes de Maig ens porta fins al Mar del Carib per descobrir HAWAI !
Al menjador ens hem vestit de festa per donar la benvinguda a tots els nens i les nenes amb un ALOHA que… Llegeix més»

Sortida Biciclot a 1r d’ESO

Aquest any els alumnes de 1r d’ESO hem pogut tornar a anar en bici pel Delta del Llobregat gràcies a la col·laboració amb l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
Aquesta activitat la vam fer amb la cooperativa biciclot i va durar 2 dies. El primer dia vam… Llegeix més»

Sant Jordi 2022

Al Menjador hem celebrat la DIADA DE SANT JORDI amb dracs, roses i punts de llibre.

Jornada Mar Cèltic – Irlanda

Seguim navegant pel món amb el projecte “Assaborint els mars”, i aquest mes de Març ens porta fins al Mar Cèltic per descobrir  IRLANDA !
El 17 de març és el dia de Sant Patrici (San Patrick’s day), patró d’Irlanda, i al menjador ens vestim de verd… Llegeix més»

Ambient de comunicació

En els ambients d’aprenentatge es promou que els infants siguin protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge, l’ambient ha de ser estimulador, creatiu i que convidi a la participació on els nens i les nenes actuïn i es possibiliti la comunicació i la trobada entre els… Llegeix més»