Participació a “Tots dansen!”

Els nens i nenes de CI hem participat cantant la cançó SAKURA al Teatre Auditori en l’espectacle TOTS DANSEN.

Aquest projecte adreçat a escoles d’ensenyament secundari, té per objectiu introduir, promoure i donar a conèixer el llenguatge del moviment i la dansa contemporània entre el públic jove i consisteix a treballar una coreografia d’un coreògraf professional juntament amb els professors de l’institut i uns formadors de dansa.

Coreografia: Álvaro de la Peña
Formadors: Carmen Nájera i Dominik Borucky
Instituts participants: Lauro (Les Franqueses del Vallès); Eugeni Xammar(L’Ametlla del Vallès) i Escola Municipal del Treball i Celestí Bellera(Granollers).