Dilluns, 15 de Juny. Jo em presento. Presentació dels alumnes de 6è a l’institut d’educació secundària obligatòria.

Bon dia alumnes de 6è,

Amb molt de gust em presentaré…

L’activitat d’avui consisteix en que feu una petita presentació a l’institut d’educació secundària obligatòria. Haureu d’omplir el següent formulari, és important que contesteu a cada pregunta i estigui ben explicat i revisat. Seria molt positiu que poguéssiu escriure amb la vostra lletra i després escanejar el document per enviar-lo, sinó també podeu fer-ho a l’ordinador.

Clica a l’enllaç per accedir al formulari:

Quan acabeu d’omplir el formulari, l’envieu al classroom o al meu correu. És molt important que feu aquesta tasca.

Una abraçada,

Eli