Dimecres 27 de maig al 31 de maig – VallèsBot 2020

Bon dia!

Aquest any els alumnes de 5è havien de participar a la fira de la VallèsBot, amb el projecte “Un món per a tothom“.

Però a causa de la situació excepcional que estem vivint, hem decidit seguir de forma virtual i a més convidar a cicle mitjà i a la resta de cicle superior a participar-hi.
Ens proposen un seguit de reptes de programació relacionats amb la diversitat funcional, que s’hauran de resoldre amb tecnologies diverses i amb diferents nivells de dificultat. Tots els reptes estaran basats en simulacions o aplicacions en línia, o sigui que no necessitarem cap material de robòtica a casa. Només cal escollir la categoria, el nivell i posar-se a treballar!

Com podem participar?
Entreu a l’enllaç -> https://serveiseducatius.xtec.cat/vallesoriental1/vallesbot/

Llegiu atentament la informació de la pàgina web on explica tot el que s’ha de fer.

Teniu de temps fins diumenge 31 de maig. Abans d’aquell dia s’hauran d’enviar els projectes a l’Ana (analuque@pereanton.cat) o a la Marta (martanoro@pereanton.cat).

La participació en aquests reptes tindrà en compte:

Pensament computacional: Tindrem en compte si s’entén el codi, si funciona, si l’heu fet des zero o l’heu adaptat d’un altre projecte. Tot el que tingui relació amb els elements de programació.

Originalitat i qualitat de la solució: Si heu trobat una solució creativa al repte. També si la solució que doneu seria viable en la realitat o si heu anat un pas més enllà del repte.

Disseny i elements del projecte: Que hàgiu fet servir imatges i sons que quedin bé; la qualitat dels elements que hàgiu dissenyat o creat; o sigui, que el vostre projecte sigui “maco”!