Viatge a Andorra (6è)

Bona tarda famílies i alumnes,

aquest matí hem fet la vostra graduació i us hem presentat el vídeo del vostre viatge a Andorra… Doncs aquí teniu el vídeo!

COLÒNIES 4rt

Primer dia de colònies de 4t a la casa de colònies del Ginebró.

Segon dia de colònies amb els nens de 4t , granja , rocodrom i piscina.

Tercer dia de les colonies de 4t; tir amb arc… Llegeix més»

SORTIDES MEDIAMBIENTALS

Hola som els  alumnes de 4t i 5è.
Des del taller del  Pel forat del pany us informem de les  sortides mediambientals a l’escola Pedralta
Hem anat a secretaria i hem preguntat sobre qui organitza les sortides  mediambientals i els objectius d’ aquesta.
Els organitzador  són  Sterna amb… Llegeix més»

FESTA DE L’ESCOLA

El dia 16 de juny de les 10h del matí fins a les 20h de la tarda es celebrarà la festa de la nostra escola!!!
Hi haurà activitats com: inflables, jocs d’aigua, espectacle infantil, festa de l’espuma, taller de maquillatge, concurs de sacs, música per ballar,… Llegeix més»

PRIMERS AUXILIS A L’ESCOLA

La Silvia, mare d’en Rafael de P5, ha vingut uns dies a l’escola perquè està fent les pràctiques corresponents als estudis de Màster de salut a l’escola.
Va fer les seves sessions a l’hora d’educació física. Ens va explicar que quan un cor para de bategar… Llegeix més»

RODAJOC

El dia 5 d’abril els cursos de p5 i 4t van anar a Platja d’Aro a fer el Rodajoc. Van assistir-hi 5 escoles diferents: Fanals, els Estanys , Villa Romà, la Vall d’Aro i l’escola Pedralta.
Les activitats que van fer són: estirar la corda, la… Llegeix més»

PENSEM FORT

El divendres, 12 d’abril, els alumnes de 6è de l’escola Pedralta i de tota la Vall d’ Aro van participar en el concurs Pensem Fort!
Van fer 5 activitats que eren les següents.
1. Calcula ( Mates )
2. Lletreja ( Català )
3. Activitats amb equip
4. Escriure paraules… Llegeix més»