INICI DE CURS ESCOLA PEDRALTA

Bon inici de curs!!!!
Ja tornem a ser a les aules amb molta il·lusió i ganes d’estar, treballar i aprendre plegats.
Us adjuntem el nostre Pla d’actuació per aquest curs escolar segons les indicacions del Departament d’Ensenyament i donada la situació excepcional que estem vivint.
També afegim el… Llegeix més»

RECOMANACIONS DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

Benvolgudes famílies,
Esperem estigueu tots/es bé. Una forta abraçada per part de tot el claustre de l’escola.
Ja queda menys per a que ens tornem a trobar i tot torni a la normalitat.
Us fem arribar recomanacions que ens ha fet arribar el Department d’Educació. Tots plegats treballem… Llegeix més»

JO EM QUEDO A CASA

Bon dia famílies,

Ja heu rebut per correu les nostres recomanacions per aquests dies que hem de quedar-nos a casa.

També us voliem oferir una proposta, aquesta, com a treball de Plàstica:

Us proposem que dibuixeu un gran arc de Sant Martí per seguir amb la iniciativa dels nens i nenes italians amb les consignes ” TOT ANIRÀ BÉ” i “#JO EM QUEDO A CASA” i el pengeu a la finestra, porta… on millor es vegi. Entre tots farem el poble més bonic! Podeu fer tants com volgueu. Animeu-vos!!! També els podeu compartir a l’Instagram de l’escola fent la foto i afegint #escolapedralta

Tancament escola

En aquesta mesura s’inclouen alumnes, personal docent i PAS.

Per tant, entrevistes, jornada de portes obertes i reunions queden anulades fins a nou avís.

Continuarem informant.

Gràcies

LA RESPONSABILITAT

La responsabilitat, segon el diccionari, és la capacitat i obligació de prendre decisions, de dirigir una activitat, etc. Ser responsable, també segons el diccionari, és la persona que té la capacitat i l’obligació de prendre decisions, de dirigir una activitat, té l’autoritat dins d’un grup.… Llegeix més»

COSMOCAIXA

El dilluns, 17 de febrer els alumnes de 6è van anar d’excursió al CosmoCaixa. Els alumnes van sortir de l’escola a les 9:00 i es van quedar fins a les 16:30 de la tarda.
En primer lloc els van fer una visita guiada pel ” bosc… Llegeix més»

INQUIETUDS FAMILIARS

Benvolgudes famílies,
A partir de la propera setmana començarem a penjar àudios de la nostra ràdio, Ràdio Pedralta. Necessitem que ens ajudeu. Heu d’enviar un correu electrònic a l’adreça de l’escola, b7003689@xtec.cat, i dir-nos quines són les vostres preocupacions, siguin les que siguin. Farem un rànquing… Llegeix més»