PER UN PATI MÉS DIVERTIT

Últimament, quan em toca joc lliure al pati m’avorreixo perquè no tinc res a fer. És una frase que repeteixen força sovint alguns alumnes de l’Escola.
Des del Forat del Pany vam decidir que havíem de fer alguna cosa. Primer vam preguntar a en Dani, el… Llegeix més»

ADAPTACIÓ A P3 I A 1r

Avui hem anat a 1r i a P3 a fer unes preguntes sobre l’adaptació dels nens i nenes els seus primers dies a l’escola. Els alumnes de P3 s’han adaptat bastant bé. La majoria no han plorat, a alguns se’ls han escapat algunes llàgrimes al… Llegeix més»

EL DIA A DIA EN EL MENJADOR

Avui en el taller de pel  forat del pany us explicarem el dia a dia del funcionament del menjador de l’escola Pedralta. Us explicarem diverses coses:
Els menús els pensa una nutricionista, per tant són equilibrats i saludables. L’escola no té cuina, així que ens el… Llegeix més»

CORFBOL

El dia 27 de setembre els alumnes de 5è i 6è van anar a jugar un torneig de corfbol a Castell d’Aro. Aquest torneig és una tradició, la primera edició va fer-se al 2015. Fa cinc anys que es realitza.
El torneig l’organitza el Consell Esportiu… Llegeix més»

Viatge a Andorra (6è)

Bona tarda famílies i alumnes,

aquest matí hem fet la vostra graduació i us hem presentat el vídeo del vostre viatge a Andorra… Doncs aquí teniu el vídeo!

COLÒNIES 4rt

Primer dia de colònies de 4t a la casa de colònies del Ginebró.

Segon dia de colònies amb els nens de 4t , granja , rocodrom i piscina.

Tercer dia de les colonies de 4t; tir amb arc… Llegeix més»

SORTIDES MEDIAMBIENTALS

Hola som els  alumnes de 4t i 5è.
Des del taller del  Pel forat del pany us informem de les  sortides mediambientals a l’escola Pedralta
Hem anat a secretaria i hem preguntat sobre qui organitza les sortides  mediambientals i els objectius d’ aquesta.
Els organitzador  són  Sterna amb… Llegeix més»

PRIMERS AUXILIS A L’ESCOLA

La Silvia, mare d’en Rafael de P5, ha vingut uns dies a l’escola perquè està fent les pràctiques corresponents als estudis de Màster de salut a l’escola.
Va fer les seves sessions a l’hora d’educació física. Ens va explicar que quan un cor para de bategar… Llegeix més»

EL ROCÒDROM

Nosaltres  sóm del taller Pel forat del pany. De cop i volta hem trobat un rocòdrom al pati de l’escola.
Estem sorpresos i molt contents de jugar a aquest joc a l´hora del pati.
Hem fet unes quantes preguntes a en Dani i a en Jordi, que… Llegeix més»

ESCOLTA’M

Bon dia, som els alumnes de 4t,5è i 6è del taller “Pel forat del pany´´. Nosaltres ens diem: Carla, Aina, Ada, Silvia i Lucia.
En aquesta segona sessió, el nostre grup ha treballat el tema de l’Escolta´m, un projecte d’escola que serveix per ajudar a parlar… Llegeix més»

Shhhhhhhhhhhh!!!!

A les nou hem arribat a l’escola, després hem pujat a l’autobús que ens ha portat a Girona.

Hem anat a esmorzar als Jardins de la Devesa, hi havia uns galls d’indi. Més tard hem anat a l’auditori i hem vist una actuació amb rock, sardanes, teatre i la cobla. Ho han fet molt bé, ha sigut molt divertit!

En acabat, hem anat a veure el riu Ter mentre esperàvem l’arribada de l’autobús.

Hem tornat a l’escola i hem fet aquest treball.

Alumnes de 3r