Dia Mundial de la Conscienciació de l’Autisme, 2 d’abril

“PUC APRENDRE, PUC TREBALLAR”

Aquest curs 2020-2021 la campanya sobre el Dia Mundial de l’Autisme vol donar visibilitat al dret a una educació de qualitat de les persones amb TEA, i també al seu accés al mercat laboral.

Des de l’escola s’ha treballat a les aules la conscienciació i visibilització de l’autisme 💙.

Us deixem també l’enllaç al vídeo del curs passat, on alumnat de l’escola va participar per donar visibilitat a l’Autisme.

El Nostre Cor És Blau

PROGRAMA PER A LES OPORTUNITATS EDUCATIVES EN FAVOR DE L’ÈXIT ESCOLAR (POEFA)

La nostra escola participa en el Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar (POEFA). Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2012-2020.

El curs 2020-2021 la nostra escola ha estat seleccionada per a participar en el POEFA en la modalitat següent:

B. Extensió educativa amb un component lúdic.

El nostre Projecte “l’Escola Pau Vila descobreix el seu entorn” permetrà als nostres alumnes subvencionar part del cost de les sortides escolars programades per a aquest curs.

Carnestoltes 2021

El Carnestoltes ha arribat i ens ho hem passat pipa! Aquest any no l’hem pogut celebrar com sempre, però tot i així ens hem pogut disfressar i fer una bona festa!

Carnaval de Cadaqués 2020 - Red Costa Brava

Si voleu veure les fotos d’aquesta activitat, dirigiu-vos a l’anterior entrada i introduïu-hi la contrasenya.