Cantània “El Naufragi”

Aquest divendres, l’alumnat de 5è, participarà en la Cantània “El Naufragi” al teatre Jardí de Figueres. 🎉🎶🎵🎶🎵.

Les entrades es poden comprar fent click aquí,o bé, a la guixeta del teatre. 🎟️🎟️

Molta sort nens i nenes! 🎶🎵☘️☘️

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut