Castanyada 2018

Castanyada
El dimecres 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada al gimnàs de l’escola. Vam començar atorgant els premis al millor castanyer i a la millor castanyera de cada classe. Tot seguit, tot junts, vam cantar una cançó a ritme de rumba: La Rumba de les Castanyes.
I,… Llegeix més»

Consell ciutadà d’infants

El dimecres 24 d’octubre els alumnes de primer vam realitzar les votacions dels nostres candidats al consell ciutadà d’infants. Avui el matí hem pogut fer el recompte de vots i la Mariam, amb 80 vots, serà la nostra representant. Enhorabona!

La maleta viatgera

Aquest curs escolar, els alumnes de primària estem realitzant un projecte d’aula que rep el nom de la maleta viatgera, amb l’objectiu d’afavorir i compartir el gust per la lectura fora de l’entorn escolar.
La maleta viatgera és una maleta amb llibres de lectura, revistes, còmics…adequats… Llegeix més»