BIBLIOTECA

El curs 2021-2022, després de la pandèmia, la nostra escola va recuperar l’espai de la biblioteca, tan necessari i demanat per tota la comunitat educativa. També aquell curs es formava la comissió de biblioteca, la qual s’encarregaria de catalogar tots els contes i llibres, comprar-ne de nous i  farcir també de bons volums les biblioteques d’aula, les quals conviuen amb la biblioteca d’escola. També s’encarregaria de dinamitzar-la amb activitats trimestrals.

La nostra escola gaudeix d’una biblioteca petitona, però molt acollidora on cada cicle dedica com a mínim una hora setmanal per fer-hi activitats lectores dinamitzades per les mestres.

La biblioteca també es converteix en l’ambient a Educació Infantil ” El bosc de les paraules”, on els infants poden consultar contes, jugar amb els titelles i els jocs de taula.

A més a més, s’hi fan jornades dinamitzades pels mateixos infants, per les mestres o bé per persones convidades:

• Club de lectura a CM i CS ( amb la col·laboració de la biblioteca municipal de Begur i l’ajuntament de Begur)
  • Padrins i padrines lectors
  • L’hora de conte