Informacions bàsiques pels primers dies d’escola

Benvolgudes famílies,

Esperem que estigueu molt bé i amb tota l’energia per aquesta tornada a l’escola “diferent”. Nosaltres hem preparat aquest començament de curs amb molta responsabilitat perquè l’escola sigui un lloc segur, però també amb moltes ganes i il·lusió.

Us enviem informacions bàsiques pels primers dies d’escola i ja us avancem que abans de començar rebreu encara més circulars, sobretot relatives a aspectes de salut i accessos al centre.

Heu de tenir molt present que tot el que us enviem pot ser subjecte a ser canviat i actualitzat en qualsevol moment en funció de com vagi evolucionant la pandèmia i també en base a les indicacions que anem rebent.

Com sempre, us recordem que podeu contactar amb nosaltres per a qualsevol dubte i/o aclariment telefonant al 972 25 62 67.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *