TALLER IDENTITATS – 4T

Avui hem fet el taller “El rap de l’escola”, on hem pogut compartir amb els altres sentiments positius que tenim vers ells així com treballar en grup per assolir un objectiu comú. Ens ha ajudat a empatitzar amb la resta per formar un equip cohesionat… Llegeix més»

SANT JORDI 2024

Ahir l’alumnat de l’Escola Narcís Monturiol, va poder celebrar un any més un dels dies més esperats, Sant Jordi!
Com veureu es van dur a terme diferents activitats al llarg del dia, com per exemple anar tots al hall de l’escola a llegir un llibre, sortir… Llegeix més»

REVISTA BOOM número 30 – ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí la 30a edició de la Revista “Boom” de l’Escola Narcís Monturiol.

Estem molt contents i contentes de poder disposar d’aquesta revista un dia tan especial com avui, el dia de Sant Jordi, on podreu veure com ha treballat cada curs el projecte de l’escola: “La Costa Brava” i un munt d’activitats que han anat realitzant tot l’alumnat de l’escola.

Esperem que us agradi! Cliqueu  sobre  la  revista

Recordem que per visualitzar les imatges vau rebre un “TokApp” amb el codi per a accedir-hi.

ANEM AL TEATRE – INFANTIL

El passat divendres, l’alumnat d’infantil va anar al teatre amb trenet a veure l’obra “El cargol i l’herba de poniol”. L’obra explica la història d’un cargol, que vol anar a veure el forat d’on surt el sol, pel camí coneixerà una colla d’animals que l’ajuden a aconseguir-ho. Junts… Llegeix més»

LES ORENETES – I3

Ahir els nens i nenes de I3 vam anar d’excursió a la granja-escola “Les orenetes” de Borrassà. Vam veure molts animals i ens ho vam passar molt bé.

ELS ESTANYS – I5

Les nenes i nens d’I5 hem anat als Estanys de Capmany a conèixer les muntanyes, boscos i plantes del nostre entorn… l’alumnat ha gaudit molt i ha estat un dia fantàstic👍

Recordem que per visualitzar les imatges vau rebre un “TokApp” amb el codi per… Llegeix més»

BIBLIOTECA – I4

Els i les alumnes d’I4 hem anat a visitar la biblioteca de Roses. La Sílvia ens ha ensenyat molts i molts contes, sobretot d’animals. I després, hem pogut veure els que nosaltres volguéssim. Abans de marxar hem decidit quins ens agradaria emportar-nos uns dies a… Llegeix més»

VISITA CAP – I4

El dilluns 8 d’abril els i les alumnes d’I4 vàrem anar al CAP de Roses a conèixer la professió i què es fa allà. Ja coneixíem pediatria i vam veure què eren les urgències. Ens van ensenyar molts instruments mèdics i, a més, vam jugar… Llegeix més»

COLÒNIES – 6è

L’alumnat de 6è ha gaudit de les seves últimes colònies de l’etapa de primària a la casa de colònies “Els Estanys” de Capmany.
Durant aquestes colònies l’alumnat ha tingut contacte amb la naturalesa fent activitats com orientació i diferents esports, han après a fer màgia i… Llegeix més»

RODAJOC ROSES – 4T

Ahir, 3 d’abril, es va portar a terme el Rodajoc de Roses a la Ciutadella de Roses en el que van participar l’alumnat de 4t de primària de totes les escoles del municipi.
Durant aquesta jornada, on estaven tots els alumnes de les diferents escoles barrejades,… Llegeix més»

AIGUAMOLLS PRIMAVERA – I4

El passat 13 de març els alumnes d’I4 vam tornar a anar als Aiguamolls de l’Empordà a comprovar si trobàvem altres ocells diferents de la primera vegada que vam anar-hi. I així va ser. Vam poder reconèixer molts animals: flamencs, fotges, bernats pescaires, ànecs coll-verd,… Llegeix més»

MÚSICA MES D’ABRIL

Benvolgudes famílies,
Aquest mes d’abril a les entrades i sortides de l’escola escoltem la cançó “Un sostre fet d’estrelles” dels Catarres que l’ha escollit l’alumnat de Primer.
Esperem que us agradi!

FESTA DE PRIMAVERA

Avui ha estat un dia especial, hem tancat el trimestre amb la festa de primavera. Aquest matí l’alumnat de l’escola ha fet mones de pasqua, jocs de taula i fins i tot un scape room.
A la tarda l’alumnat d’Infantil ha fet unes activitats al pati… Llegeix més»

VISITA AL VOLCÀ CROSCAT – 2N

El dimecres 20 de març de 2024 l’alumnat de 2n de primària de l’escola Narcís Monturiol de Roses va començar la primavera fent la tradicional excursió al parc natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
Durant la visita els nens i nenes van visitar el volcà… Llegeix més»

PROFESSIONS – 1R

Els nens i nenes de 1r hem estat treballant les professions. Primer vam decidir quines professions volíem treballar, i després, per grups hem estat molt enfeinats buscant informació, organitzar-nos i preparant l’exposició de cada ofici. A més, a la classe hem fet un racó amb… Llegeix més»

GEORECERCA A LA CIUTADELLA – CS

Aquest matí 5è i 6è hem anat a la Ciutadella a fer unes activitats de georecerca. Utilitzant un radar hem arribat a unes caixes. Cada caixa obtenia uns objectes adequats segons l’època que ens explicaven: dels romans, grecs, edat mitjana i edat moderna. De cada caixa hi… Llegeix més»

RECITACIÓ ÒMNIUM

L’alumnat de Primària, com cada any, han participat al 45è concurs de recitació Maria Verdaguer. Ha estat una gran experiència per a ells i elles i ho han fert molt bé!!
Enhorabona a totes i totes!!!

Recordem que per visualitzar les imatges vau rebre un “TokApp”… Llegeix més»

VISITA A L’AJUNTAMENT DE ROSES – 3R

El passat 14 de març, la nostra classe de 3r de l’escola Narcís Monturiol vam fer una visita a l’Ajuntament de Roses. Vam tenir l’oportunitat de parlar amb l’alcalde i fer-li preguntes sobre l’Ajuntament, el municipi i els seus projectes. Va ser molt interessant i… Llegeix més»