Durant tot aquest primer trimestre, l’alumnat de 5è de primària ha canviat l’aula per la platja i el mar per gaudir de l’activitat de vela. Ha estat una experiència fantàstica on han après a navegar, a treballar en equip i a respectar el nostre entorn marítim.
Aquest dilluns ha arribat el dia de la cloenda i, per celebrar-ho, hem viscut una jornada rodona! Els nens i nenes han gaudit al màxim practicant caiac i descarregant adrenalina amb el jump padel (pàdel surf gegant).
S’ho han passat genial, han rigut moltíssim i, a més, el temps ens ha acompanyat amb un dia radiant. Ha estat el tancament perfecte per a un trimestre inoblidable a l’aigua!

Recordem que per visualitzar les imatges vau rebre un “TokApp” amb el codi per a accedir-hi.


Comentaris recents