TARDOR A L’ESCOLA

Avui, realment, ha arribat la tardor! Quan hem arribat a l’escola, ens hem trobat tot el pati cobert de fulles. Hem aprofitat per tirar, xafar, trepitjar…. fulles i ens ho hem passat d’allò més bé!

Mireu, mireu…!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut