Taller del còmic

Durant aquesta setmana, l’Àlex Arias ha impartit un taller molt interessant als nens i nenes de cicle superior. Gràcies a la seva experiència professional i a les seves habilitats, ens ha ensenyat a elaborar i a il·lustrar un bon còmic. És impressionant com amb unes quantes tècniques, podem millorar tant el nostre dibuix!

                                 

                         

1 comentari a “Taller del còmic”

  1. Me parece muy intervente como lo explica el monitor y veo que le pone mucha pasión, esa es una buena práctica para hacer que los alumnos amen las clases de dibujo

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut