Sortida d’educació infantil al LAB.06

Aquesta setmana tots els alumnes d’educació infantil, han pogut gaudir de la sortida al LAB.06 de la Fub de Manresa, un espai pensat per a l’educació científica dels infants de 0 a 6 anys.

Han passat una molt bona estona observant, experimentant, investigant i intentant assolir diferents reptes com si fossin petits científics i sobretot,  reflexionant sobre el què ha passat i per que creiem que ha passat.

Cliqueu damunt del curs que us interessi per veure les fotos.

P3

P4-A  I  P4-B

P5

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut