Santa Cecília

Avui a l’escola hem celebrat Santa Cecília!

Els i les alumnes de l’escola han visitat les seves classes amigues i han intercanviat les danses i cançons que han estat assajant per l’ocasió. Trobareu fotos i vídeos als blocs d’aula.

A més a més l’alumnat ha portat instruments creats a casa que podeu veure exposats al vestíbul fins divendres. Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut