Santa Cecília

Avui a l’escola hem celebrat Santa Cecília, patrona dels músics.

L’alumnat que toquen algún instrument juntament amb les mestres de música, ens han ofert un concert que hem pogut gaudir tota l’escola.

Moltes gràcies a tots els  artistes que ho heu fet tant i tant bé!!

Podeu veure els vídeos i les fotos a l’apartat de fotos.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut