L’HORT DE L’ESCOLA

Després de les darreres pluges i amb l’arribada del bon temps i la primavera tenim l’hort de l’escola preciós!

Els nens i nenes estem gaudint molt veient els fruits del què vam plantar i ens agrada molt baixar a treballar o a veure l’hort.

Volem donar les gràcies al JOSEP per les hores que dedica a cuidar l’hort de l’escola!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut