Bona castanyada!!!

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola.

De bon matí una bona colla de pares i mares han torrat les castanyes i ens les han repartit a les classes per poder menjar-les a l’hora d’esmorzar.

Després de pati, hem fet les danses tradicionals per grups i els nens i nenes de 6è han fet la representació del conte “les castanyes amb banyes”.

Ens ha agradat molt!!!

A la tarda, l’alumnat de 5è han passat també per les aules per celebrar el Halloween.

Des de l’escola agraïm la col·laboració dels pares i mares que ens han ajudat a torrar castanyes i a repartir-les.

Us desitgem a tothom una bona castanyada!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut